Båtduden Startet 31.Juli.2017 Del på Facebook Startet 31.Juli.2017 Hei! Når jeg skal legge til å må gå mye mellom fri, frem og revers så hakker det voldsomt mellom girene, og det høres veldig lite bra ut. Er dette noe som enkelt kan utbedres? Er redd for å skade hele motoren så ille som det er. Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 31.Juli.2017 Del på Facebook Svart 31.Juli.2017 Mer enn hva som er normalt? Blitt verre med tiden? Er du bestemt og kontant ved overgang fra nøytral til gir? Ser mange som sjalter over som om det var en liten Fiat Punto med en større Kabe-campingvogn på kroken de skulle finmanøvrere inn i en trang garasje... Det er ikke om å gjøre å bruke lang tid fra nøytral til "tomgangsfart" framover (eller bak).. Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
chrisrik Svart 31.Juli.2017 Del på Facebook Svart 31.Juli.2017 (redigert) Er det noe feil kan det vel være gir-overføringen som er dårlig justert mellom girhendel og armen inni motoren.. Neste steg er vel dårlig match nedi girhuset. Men det er vel mindre sannsynlig. Om man ikke har bommet ved monteringen etter impellerbytte. Usikker på om lite/dårlig/vann i girolja kan medføre ulyder? Redigert 31.Juli.2017 av chrisrik (see edit history) Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Arny Svart 1.August.2017 Del på Facebook Svart 1.August.2017 Ved å bytte propell til sds type(demping i navet) vil du oppleve stor forbedring ved innkobling. For at det skal bli helt bra må du bytte girdrevene og clutchdogen. SDS propellen koster ca. 6500. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.