Captain Chaos Startet 1.August.2017 Link til dette innlegget Startet 1.August.2017 Hei! I min Fairline er tak og veggplater montert med kraftige borrelåser. Begge sider av låsesiden er av plast og ikke "hårete" som vanlig borrelåser er. I tillegg er det en kraftig tape på andre siden. Er det noen som kan tipse meg hvor slikt er å få kjøpt? Har et par som er i ferd med å slippe i limsiden. Heter det borrelås? /Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Billa Svart 1.August.2017 Link til dette innlegget Svart 1.August.2017 http://www.clasohlson.com/no/Borrelåsbånd/Pr344680001 Sitér dette innlegget Sushi Link to post
ebonita Svart 1.August.2017 Link til dette innlegget Svart 1.August.2017 3M har flera olika typer av kardborrlås /'Reclosable Fastening System'/ med bra klister som inte lossnar eller glider i värme. Dom är dyrare men håller hög kvalitet. Sök på ebay efter 3M Scotchmate SJ 352 D så kommer det nog upp olika varianter, bl annat den typen liksidiga som Du nämner. Sitér dette innlegget Link to post
JFE Svart 1.August.2017 Link til dette innlegget Svart 1.August.2017 Hei. Prøve et søk på "duotec Velcro" eller duotec borrelås" Finnes hos bl.annet hos Clas Ohlson Jarle Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 1.August.2017 Link til dette innlegget Svart 1.August.2017 Biltema har og borrelås. Det er vel "dimensjonering" som avgjør styrken. Også som ren metervare: http://www.biltema.no/no/Hjem/Rengjoring-og-vask/Ovrig/Borrelasband-2000034649/ Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Captain Chaos Svart 1.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2017 ebonita skrev 26 minutes ago: Sök på ebay efter 3M Scotchmate SJ 352 D så kommer det nog upp olika varianter, bl annat den typen liksidiga som Du nämner. Hurra!! Det er den jeg leter etter. !! Har tidligere prøvd andre varianter, men de fleste har for dårlig hold i både limdel og borredelen. Disse 3M sakene ligner veldig på de jeg har i båten :) /Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.