Jump to content

Hvor kjøper man kraftig "borrelås" for montering av vegg/takpanel i båt (Fairline)

Captain Chaos

Recommended Posts

Hei!

I min Fairline er tak og veggplater montert med kraftige borrelåser. Begge sider av låsesiden er av plast og ikke "hårete" som vanlig borrelåser er. I tillegg er det en kraftig tape på andre siden. Er det noen som kan tipse meg hvor slikt er å få kjøpt? Har et par som er i ferd med å slippe i limsiden. Heter det borrelås?

/Chaos

Høne, øl og hornmusikk!

3M har flera olika typer av kardborrlås /'Reclosable Fastening System'/ med bra klister som inte lossnar eller glider i värme.

Dom är dyrare men håller hög kvalitet.

Sök på ebay efter  3M Scotchmate SJ 352 D så kommer det nog upp olika varianter, bl annat den typen liksidiga som Du nämner.

:flag_sw:

ebonita skrev 26 minutes ago:

Sök på ebay efter  3M Scotchmate SJ 352 D så kommer det nog upp olika varianter, bl annat den typen liksidiga som Du nämner.

:flag_sw:

Hurra!!

Det er den jeg leter etter. !!  :clap::clap: Har tidligere prøvd andre varianter, men de fleste har for dårlig hold i både limdel og borredelen. Disse 3M sakene ligner veldig på de jeg har i båten :)

/Chaos

Høne, øl og hornmusikk!