index Startet 4.August.2017 Del på Facebook Startet 4.August.2017 Jeg har kjøpt en båt der styringen er noe hakkete og det er bra med slark I rattet. Finnes det justering på slike snekker, eller er bytte eneste utvei? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
-morten- Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 enten er wiren utslitt eller så er styresnekka utslitt! tviler på at det er noe justering. Bytta ut sønnen sin styresnekke i sommer og slakken kom bort. Bytta wire i fjor, men slakken var der uansett. kjøpte styresnekke med dobbeltvirkende planetgear, slik at motoren ikke vrir seg når man slipper rattet Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
index Svart 4.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2017 OK! Da blir det nok bytte. Har ikke hentet båten ennå, men jeg syntes det kjentes litt feil ut på prøveturen. Så jeg vil gjerne skifte før det ryker helt.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
index Svart 4.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2017 Pleier begge deler å slites likt, eller bør jeg demontere og inspisere før jeg bestiller deler? Tror vel kanskje helst at det er snekka da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
LuckyFalls Svart 4.August.2017 Del på Facebook Svart 4.August.2017 Styresnekka vil normalt overleve et par wire, men jeg har også et unntak der jeg nå må bytte selve styresnekka. Den var fin på begynnelsen av sommeren, men nå er den et herk. Min er av typen NFB (Non feed back) og sannsynligvis er det klutsjene i denne som er problemet og gir hakkete tung styring. Ny kostet 1449,- så ingen krise. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.