Jump to content

Yamaha 140 BETO V4 1989 modell stopper plutselig?!

komfort

Recommended Posts

Noen tips på dette problemet?

Får starte , går på tomgang en stund, så STOPP. Etterpå får jeg ikke start.

Vente ca et døgn så starter den :-) Morsomt! Lykken er at jeg enda ikke har kastet loss og havarert utpå!

Det har vært litt problemer med fusking på 1800-2000 rpm denne sessongen, men har trodd dette var forgasserne.

Redigert av komfort (see edit history)

Om mulig, test med ekstern tank for å eliminere eventuelle problemer med bensin tilførsel.

Kan høres ut som at flottørkammerene suges tomt for bensin. Sjekket bensin filtre?

Evt. sjekke bensinpumpe.

I og med at den starter, virker det ikke som et tennings problem, og luft får den jo godt med så da gjenstår egentlig bare bensinen.

Jeg regner med at du pumper opp med bensin før kaldstart?

• 11 måneder senere...

Veldig bra det kommer konklusjoner, da mange poster bare forblir åpne! 

Skruvat er altså da en anbefaling! Leverer de tenningsdeler/CDI til andre merker også!  Har man jo en eldre påhenger er jo 15000 en stor prosent av restverdien på motoren..

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...