Jump to content

Deler til hydrodrive MC 150 styresylinder ?

beertrip

Recommended Posts

Hei

En kamerat har en styresylinder som lekker (sannsynlig i tetningsringer)  Er det noen som vet om en får tak i deler til denne her i Norge?

( en kan vel bytte i denne?   )

Og gjerne en manual på denne.  Sylinderen er en MC 150 fra Techno Italia KFT

www.hydrodrive.eu

Hvis en ikke får tak i deler, er det noen som selger bare styresylinderen?

styresylinder morten.jpg

Jeg overhalte min styresylinder i vår, fabrikat Bosvik. Tetningene på denne er std tetninger og o-ringer som kan kjøpes på velassorterte maskinforretninger. 

På min sylinder er endene gjenget på selve sylinderen. Det er benyttet gjengelåsing som gjør at det bør varmes litt før man forsøker å skru det fra hverandre. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Og her er tråden om hvordan jeg overhalet Bosvik-sylinderen. Håper dette kan være til hjelp. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Takker for tips Brigg. Men det er å få tak i rette deler som er bøygen her.  Har en visst hvor en får tak i rette deler (uten å demontere først) så berger en jo mesteparten av sesongen  :)