Jump to content

Hansvik 04/06 årgang/ motortype


soho

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg er relativt ny her og har et par spørsmål.

Jeg er i ferd med å kjøpe en Hansvik 700.

Har noen noen erfaringer å dele med meg?

Er det noe spesielt jeg bør sjekke ved besiktigelse?

 

Jeg har to båter i kikkerten. En 2004 modell med Volvo D3-130HK motor gått ca. 250 timer og en 2006 modell med 

Yanmar 4jh36-dthe 120hk motor. Båten med Volvo motoren forlanges det kr. 75 000 mer for. Er det hvert pengene?

Ser frem til svar fra erfarne båtfolk.

SOHo

 

Link to post


nei kjøp den med yanmar motor.da for du en båt med en meget god motor

BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZA
SLANKE OG ELEGANTE
GÅ MYKT FINT SJØEN.
obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha

Link to post

Jeg har en kompis som har en Hansvik 700 med Yanmar 72 hk. Det er en god motor.  Og så har 2006 modellen mye finere innredning. Og 120 hk Yanmar er en topp motor. Den med Yanmar er mye mere verdt enn den andre. Og mere lettsolgt når den tid eventuelt kommer.

Link to post

Join the conversation

You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...