Frese på Posted August 7, 2017 Share Posted August 7, 2017 Vi har bestemt oss for å ta pause fra ferie i båt noen år og lagt Windy'n på finn. Båt må jeg imidlertid uansett ha, livet er for kort til å være båtløs. Er derfor åpen for å ta nyere daycruiser på ca 25 fot av anerkjent merke, fortrinnsvis med utenbordsmotor, i innbytte. En av interessentene har en Nordkapp 760 Noblesse m/Evenrude etec 250, 2012-modell. Jeg vurderer dette som et kurant innbytteobjekt. Jeg skal selvsagt besiktige og prøvekjøre båten, men er svært interessert i å høre om det er forumsmedlemmer som har erfaringer med båten og ikke minst motoren, og evnt tips til forhold jeg bør se spesielt etter ifm prøvekjøring og besiktigelse. Quote Link to post
Frese på Posted August 15, 2017 Author Share Posted August 15, 2017 Prøver å løfte denne igjen... Quote Link to post
jespebok Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Hei sjekk ut denne https://baatplassen.no/i/topic/130113-erfaring-med-nordkapp-760-enduro/?do=findComment&comment=1869553 . Quote Link to post
jespebok Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Du kan jo også prøve med søkefunksjon den gir deg fort svar på det du måtte lurer på. Quote Link to post
altmuligbåt Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Hei. Flott båt. Har en selv. Den andre jeg har. Men 250hk. Er litt liten. Men ellers bra. Hvilke år er den fra ? Quote Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
jotto Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 jespebok skrev 1 time siden: Hei sjekk ut denne https://baatplassen.no/i/topic/130113-erfaring-med-nordkapp-760-enduro/?do=findComment&comment=1869553 . Den tråden omhandler Enduro (skjærgårdsjeep), mens trådstarter vurderer Noblesse (daycruiser).. :) Quote Link to post
jespebok Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Den tråden omhandler Enduro (skjærgårdsjeep), mens trådstarter vurderer Noblesse (daycruiser).. :) Nå står det litt om Nobless der også så den kan uansett være grei å se igjennom. :-) Quote Link to post
Frese på Posted August 16, 2017 Author Share Posted August 16, 2017 altmuligbåt skrev for 14 timer siden: Hei. Flott båt. Har en selv. Den andre jeg har. Men 250hk. Er litt liten. Men ellers bra. Hvilke år er den fra ? 2012-modell. Kunne du utdypet litt mer hvorfor 250 hk er litt lite? Quote Link to post
altmuligbåt Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Har kjørt den med en del menesker og 250hk og synnes den må jobbe ganske mye, merker en del forsjeld opp til 300. ellers er el anlegget litt skufende i dem. (tror du vil se forskjeld fra Windy der...) men er jo en av norges mest populære båter så hel galt kan det ikke være.. Quote Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Recommended Posts