Arve A. Startet 8.August.2017 Link til dette innlegget Startet 8.August.2017 Hva er en OK pris på en greit brukt veiv til AQ151? Sitér dette innlegget Link to post
Lyst på båt Svart 8.August.2017 Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 Den bør du vel selge på et bilforum for volvo entusiaster. Sitér dette innlegget Link to post
Arve A. Svart 8.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 Jeg har lagt den på Finn.no men uten pris, da jeg ikke vet hva disse går for Sitér dette innlegget Link to post
Lyst på båt Svart 8.August.2017 Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 Sett en pris og juster nedover til du får napp. 5-7000 burde vel være mulig. Bare en tanke jeg fikk. Sitér dette innlegget Link to post
Arve A. Svart 8.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 Jeg fikk ett bud på 500kr. Syntes det var litt vel lite Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 8.August.2017 Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 Alt for lite. Dette er gull for Volvomekkere... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.