Kjellg Startet 9.August.2017 Del på Facebook Startet 9.August.2017 Holder på å fylle om ordren min hos Elfa for å få fri frakt og tenkte jeg kunme kjøpe noen ferritt kjerner for generell bruk i båten. Men det var så mange å velge imellom både frekvens og impedans. Hva skal man velge? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 9.August.2017 Del på Facebook Svart 9.August.2017 Kommer jo helt an på hva du skal bruke den til. Er nokk ingen som er spesielt til båt. I de fleste tilfeller vi en vel benytte slike som comonmode filtere og da er det i grunnen bare mengden som har noen betydning jo mer jo bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 9.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2017 Skal bruke den til støyfilter. Ser det er så mange forskjellige hertz og Ohm. Eller er det bare tøv å begynne med det? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 9.August.2017 Del på Facebook Svart 9.August.2017 Støyfilter på hva? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 9.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2017 Bårdp skrev for 1 time siden: Støyfilter på hva? Ja si det Har bare sett noe elektrisk utstyr har ferritt på strømledningen og jeg er blitt fortalt at det er for støydemping. Eller er det bare tøv :) Sitér dette innlegget Link to post
176-671 Svart 9.August.2017 Del på Facebook Svart 9.August.2017 Du spør om løsning på et ikke-spesifisert problem... Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
alfaalfa Svart 9.August.2017 Del på Facebook Svart 9.August.2017 (redigert) Generellt har det ingen funksjon i båt og kan anbefale å la dette være. Redigert 9.August.2017 av alfaalfa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 9.August.2017 Del på Facebook Svart 9.August.2017 Du kan jo slenge på en pakke batterier eller to. Det får en som regel bruk for før eller senere: https://m.elfadistrelec.no/no/stromforsyninger-og-batterier/ikke-oppladbare-batterier/standardbatterier/c/cat-DNAV_PL_100401 Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 9.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2017 (redigert) Fantino skrev 5 minutes ago: Du kan jo slenge på en pakke batterier eller to. Det får en som regel bruk for før eller senere: https://m.elfadistrelec.no/no/stromforsyninger-og-batterier/ikke-oppladbare-batterier/standardbatterier/c/cat-DNAV_PL_100401 Done that skjønte for at jeg tenkte tøv. Hehehe Redigert 9.August.2017 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.