Jon Snø Posted August 10, 2017 Share Posted August 10, 2017 Hei, Har en skibsplast 500CL, og savner noen fester for å henge fenderne i. Det er kun en puller helt bak på skroget og en helt fremst (i tuppen), savner å ha muligheten til å enkelt feste 2 på siden som ligger inn mot brygga som på bildet her. FInnes det noen selvklebende kroker eller må jeg bore opp nye hull for så å skru fast? Hvordan gjør jeg isåfall dette? Regner med at jeg enten må ha en spesiell type skruer, eller noen slags form for tetning i hullene for å unngå råte/fukt? Link to post
Jon-Kåre Posted August 10, 2017 Share Posted August 10, 2017 Forbor med rett bor (dimensjon som inni gjengene på skruen) fyll tech7 eller lignende i hullet og stram passe til Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts