Jump to content

Tegning på bunn til Suzumar MX-265/DS-265

Nils Eivind

Recommended Posts

Har en Suzumar MX-265/DS-265 gummibår med oppblåsbart gulv.  Se bilde hentet fra nett.

Dog får jeg ikke trykk nok i dette gulvet til at den oppblåsbare pølsa i dørken på båten lager en skikkelig kjøl - i tillegg lekker gulvet litt så lufta forsvinner saaakte ut.

Noen som har vært borti tegninger av trebunner til disse?

Takker!

Nils Eivind

suzumar.jpg

• 3 år senere...

Heisann.

vet dette er en gammel tråd, men fant du ut av gulvet? 
jeg er i samme situasjon selv, og lurte på hvordan du gikk fram, og fikk fikset gulvet? Hva evt brukte du, og fungerte det greit?

ny pris på org.. gulv er 5500kr og føler det ikke er vært og legge så mye penger i båten.

Mvh

Bjarte 

Faxen skrev for 5 timer siden:

Ved liten lekkasje er det normalt ventilene, som lekker. Det går å bytte gummipakningen.

Faxen skrev for 5 timer siden:

Ved liten lekkasje er det normalt ventilene, som lekker. Det går å bytte gummipakningen.

Gummitarzan skrev for 7 timer siden:

Heisann.

jeg er i samme situasjon selv, og lurte på hvordan du gikk fram, og fikk fikset gulvet? Hva evt brukte du, og fungerte det greit?

ny pris på org.. gulv er 5500kr og føler det ikke er vært og legge så mye penger i båten.

Mvh

Bjarte 

Heisann.

Mvh

Bjarte 

Takk for svar faxen.

var vel kansje en underdrivelse av situasjonen med gulvet😅 jeg mangler gulvet😂, så jeg må få laget et nytt.

værtfall viss jeg skal ja motor på den.

så hadde vært supert om noen hadde gode Ide’er på hvordan man går fram.

om man kan bruke type tilhenger gulv og lage av.

mvh

Bjarte 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...