Eivin Startet 11.August.2017 Link til dette innlegget Startet 11.August.2017 Hei Har fått forespørsel fra Norwegian Broker, ang. hin.nr. Finner ingen id.plater på båten. Noen som vet hvor Viksund har plassert det ? Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Kjenner ikke 270-en. På vår 340 er det stemplet inn i hekken ytterst til styrbord, under badeplattformen. I tillegg finnes det på samsvarserklæringen (eller hva det nå heter) i båtpermen. Men kravet til CE merking av båter gjaldt vel fra en dato i 1998. Er du sikker på at din 1997 mod har et slikt nr? Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Eivin Svart 11.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Nei, jeg er overhodet ikke sikker :-) Må kankje inv. i dykkerdrakt for å finne det, Badeplattformen ligger i vannskorpen. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 (redigert) Viksund begynte med Hin nr i 98. Min som er levert første eier 23.12.97 har ikke noe skrognr... Så dermed kan du lete lenge om du har en 97 mod. Rune Viksund fortalte da jeg spurte om nr på eldre båter at de hadde et nr utvendig i baugen. Jeg fant en tapemarker lapp delvis under fenderlista hvor nr skulle stått. Gjenværende tekst sa bare Viksund........... Så se i baugen under fenderlista... Redigert 11.August.2017 av Kjetil1 (see edit history) Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Eivin Svart 11.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Det skal jeg Kjetil Takk for info. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 (redigert) Jeg var for et par år siden og så på en 98 viksund. Den hadde det bak på høyre side under fenderliste. Snakket da med Rune viksund og han sa at de da i en tid hadde merket dem på denne måten for å være forberedt på CE merkingen. Men hvor lenge vet jeg ikke. Denne var produsert i april 98 Redigert 11.August.2017 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.