Jump to content

Artige havgap-luer


CB.

Recommended Posts

Dette er kanskje litt offtopic, men har sett på andre fora forskjellige luer i ymse varianter. Så også at Trudelutt hadde maken lue. En morsom sak, men hvor kan man få kjøpt disse og for de som har peiling, kan man også få en slik lua med Contraband logo istedet for Havgapet eller Tobias Bukh

 

Bilde

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Så også at Trudelutt hadde maken lue.

Det er sprøyt og pølsevev, jeg har aldri i mitt liv hatt slik lue! :puke::headbang:

Hvor i all verden har du det fra??:puke::headbang:

Lars H.

 

PS. Og det er heller ikke noe bilde av meg ned slik lue på gaaaaap-forumet.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Beklager det, men det var bilde av deg på havgapet forumet med tilsvarende lue. Trodde også det var samme lue du hadde på avataren din. Tar jeg feil, beklager jeg det nok en gang- 3 personer satt på samme krakk/bar - med samme lue.

 

Uansett, hvor kan man kjøpe denne luen ?. Ønsker tilsvarende med Contraband logo.

Redigert av Contraband (see edit history)

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Beklager det, men det var bilde av deg på havgapet forumet med tilsvarende lue.

Jeg har en følelse av at du så absolutt spør i "FEIL FORUM" ........ :diving:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Beklager det, men det var bilde av deg på havgapet forumet med tilsvarende lue. Trodde også det var samme lue du hadde på avataren din. Tar jeg feil, beklager jeg det nok en gang- 3 personer satt på samme krakk/bar - med samme lue.

 

Uansett, hvor kan man kjøpe denne luen ?. Ønsker tilsvarende med Contraband logo.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du kikker etter en gang til så ser du at bildet du prater om er manipulert. Kikker du enda litt nærmere på lua som Lars har i avataren så ser du at det er en caps, ikke en lue. :nonod:
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...