marebelle Startet 14.August.2017 Del på Facebook Startet 14.August.2017 (redigert) Har en eldre båt med teakdekk. Det er slitt og sikkert forsøkt nedslipt flere ganger. Sliter med lekkasjer. Vurderer å fjerne alt og støpe plastdekk. Har gått over nater hvert år. Bruker Boracol hvert år.Gode tips mottas med takk. Redigert 14.August.2017 av marebelle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 14.August.2017 Del på Facebook Svart 14.August.2017 Jeg er i samme situasjon. Jeg vurderer Flexiteek, av og til kalt Isiteek. Vi vurderer å fjerne det gamle teakdekket, tette alle hull og legge på Flexiteek. Jeg orker ikke vedlikeholdet av gammel teak og jeg vil ha det tett. Jeg har sett et dekk med det og det så fint ut. Jeg har også sett dekk med det som leveres av Parkett og det ser ikke særlig bra ut. De slet også veldig med at dekket ble for varmt i solen. https://indd.adobe.com/view/b4e5ce49-d4a0-43a3-b4b8-13172e29eeda Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 14.August.2017 Del på Facebook Svart 14.August.2017 Søk opp 'sail life' på youtube. En danske som jobber med samme problemkomplekset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.