Ny skipper Startet 14.August.2017 Del på Facebook Startet 14.August.2017 Hei ! Er på leting etter et bra autorisert og pålitelig Volvo Penta verksted i Vestfold -Østfold for service og totalsjekk på D-4 260 og DPH drev. Bør ikke absolutt være billigst, men bra og til å stole på ! Kan noen dele gode erfaringer rundt dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.August.2017 Del på Facebook Svart 14.August.2017 (redigert) Jeg har gode erfaringer med Framnes Maritime i Sandefjord (dog 10 år siden nå) og Jarlsø Marina (fra i fjor) utenfor Tønsberg I Østold er Ragnar Ringstad i Fredrikstad regnet for å være bra. Redigert 14.August.2017 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 14.August.2017 Del på Facebook Svart 14.August.2017 Horten båtsenter er forhandler av VP. Tlf: 911 35 555. Ligger ytters på Karljohans vern. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Bonus Svart 14.August.2017 Del på Facebook Svart 14.August.2017 Jarlsø Marina er vel noe av det mest anerkjente for nyere Volvo Penta (D -motorer og DPH drev) i Vestfold. Sitér dette innlegget Link to post
Ny skipper Svart 15.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2017 Horten båtsenter er nærmest for meg, men er det noen som har noen erfaringer med de ? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 15.August.2017 Del på Facebook Svart 15.August.2017 (redigert) Du er opptatt av kvalitet - da hadde jeg valgt et av de anerkjente som anbefales her inne. Redigert 15.August.2017 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ventus Svart 15.August.2017 Del på Facebook Svart 15.August.2017 Start med å be om arbeidsbeskrivelse av jobben du ber om - tilsvarende man får fra ethvert bilverksted. Så er det bare å se hvem som kan gi deg dette på en god og oversiktlig måte - evt. anbefale spesielle inspeksjoner. Hva du vil oppnå henger jo også sammen med hvilket verksted som er best (sjekk og gjennomgang ifm. kjøp, oversikt generelt, standard service) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 15.August.2017 Del på Facebook Svart 15.August.2017 En annen sak er jo hvor fort du vil ha det gjort. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
fernanda Svart 15.August.2017 Del på Facebook Svart 15.August.2017 (redigert) Jeg vil anbefale Leslie på Best Marine, som ikke har noe med Best Marin/ Din Båt på Barkåker. Best Marine er autorisert VP verksted. De holder til på Barkåker, rett utenfor Tønsberg og er mobile - de kommer til deg... Raske, hyggelige, og flinke. Fernanda Redigert 15.August.2017 av fernanda (see edit history) Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
WGM Svart 15.August.2017 Del på Facebook Svart 15.August.2017 Slutter meg til "fernanda". Har brukt Leslie til service på motorer og drev i flere år nå og har bare gode erfaringer. Trivelig fyr med god kunnskap og ryddige rutiner. Ikke nødvendigvis den laveste timeprisen men sluttregninga er grei, i motsetning til hva jeg har opplevd med en nevnt forhandler i Sandefjord her. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 21.August.2017 Del på Facebook Svart 21.August.2017 Jeg har en disputt med Horten Båtservice. Så jeg er i tvil om dette sted. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.