Jump to content

Takfeste for LCD skjerm?


eysteind

Recommended Posts

Har kjøpt en 15" Samsung LCD på Danskebåten (1990!). Har prøvd den på inverteren, og dette gikk helt fint.

Lurer litt oppfestingen. Har tenkt å montere den i taken over pentry. Den må da kunne slås opp til taket, eller fjernes når den ikke er i bruk.

 

Finnes det universalfester som passer? Hvor kjøper eg disse?

Link to post
Share on other sites

Hei, det kommer sikkert flere sikkert bedre svar, men jeg tenkte på noe tilsvarende for en tid siden.

Ettersom jeg bruker mesteparten av min våkene tid tilå tenke på båt, så ser jeg båtbiter i alt.

Så når en dag monterte opp et kjøkken med toppskaper (de lave over overskapene) så så jeg at de hengslene som er brukt der, bør være helt midt i blinken for et slikt prosjekt. De holder ganske så tunge dører oppe av fjærtrykket og er utrolig solide. Det eneste er nok matrealvaget i disse. Vil nok tro at de kan ruste litt over tid... men ta en titt på nermeste kjøkkenlevrandør og døm selv.

 

Erik

Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...