Jump to content

Takfeste for LCD skjerm?

eysteind

Recommended Posts

Har kjøpt en 15" Samsung LCD på Danskebåten (1990!). Har prøvd den på inverteren, og dette gikk helt fint.

Lurer litt oppfestingen. Har tenkt å montere den i taken over pentry. Den må da kunne slås opp til taket, eller fjernes når den ikke er i bruk.

Finnes det universalfester som passer? Hvor kjøper eg disse?

Hei, det kommer sikkert flere sikkert bedre svar, men jeg tenkte på noe tilsvarende for en tid siden.

Ettersom jeg bruker mesteparten av min våkene tid tilå tenke på båt, så ser jeg båtbiter i alt.

Så når en dag monterte opp et kjøkken med toppskaper (de lave over overskapene) så så jeg at de hengslene som er brukt der, bør være helt midt i blinken for et slikt prosjekt. De holder ganske så tunge dører oppe av fjærtrykket og er utrolig solide. Det eneste er nok matrealvaget i disse. Vil nok tro at de kan ruste litt over tid... men ta en titt på nermeste kjøkkenlevrandør og døm selv.

Erik

Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre

Ikea sine overskap har slike kjekke hengsler som en kan sette i hvilken som helst posisjon

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Så en som hadde en sånn løsning, tror at han hadde kjøpt hos Maritim, skal prøve å få tak i ham å høre.

Mvh. Jens Rytter.

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Jeg kjøpte et kombinert tak og veggfeste på EL-kjøp ifjor. Prisklasse 4-500,- Det hadde festemulighet for forskjellige skjermer :yesnod::yesnod:

Maxum 4100 scb, Chenette III