TorgeirH Startet 17.August.2017 Del på Facebook Startet 17.August.2017 Jeg har Lenco Trimflaps på båten, men har kommet fram til at jeg muligens ikke utnytter potensialet dems. Jeg trimmer jo motoren når jeg har kommet i plan, og er fornøyd med det. Flapsene bruker jeg litt når det er skjeivlast i båten, men ellers ikke. Ser for meg at jeg hadde trykket meg i hjel på knappene for å korrigere for hver eneste bølge og vindkast. Er det da en idé å investere i Lenco sin autotrim stying? Vil den gi meg enda bedre drivstofføkonomi (Så bra at den forsvarer de 12.000 den koster i innkjøp?) eller vil den bare gi økt komfort? Lenco sier selv følgende: Automatically put your boat in the most efficient running angle. Reduce the amount of bow rise of your boat during hole shot mode. Eliminate bow porpoising (bow bounce). Keep your boat level at all times. Sitér dette innlegget Link to post
Sea Horse Svart 18.August.2017 Del på Facebook Svart 18.August.2017 Hvaslags motor har du ? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 19.August.2017 Del på Facebook Svart 19.August.2017 Jeg har lest om disse (Mentes-Marines RP Autotrim) her. Ut fra hva jeg har lest fungerer de bedre og koster ca halvparten. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
TorgeirH Svart 21.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2017 Jeg har påhenger, 200k på en 25 fots Pilothusbåt. Som sagt, bruker jeg ikke planene noe særlig, og tenker at det kanskje er et uutnyttet potensiale som AutoGlide kan få ut. Mentes-Marines RP Autotrimså interessant ut, må lese litt om de er plug and play på Lenco sine trimplan. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.