Bergen Startet 17.August.2017 Del på Facebook Startet 17.August.2017 Er det noen som vet om det finnes noen gjestebrygge eller kommunal brygge hvor en kan forvente å finne ledig plass for å ligge over en natt på Varaldsøy I Hardangerfjorden? Det gjelder seilbåt 2,3m dyp. Jeg er klar over, og vurderer også gjestehavnen I Gjermundshamnt. Noen som kjenner dybdeforholdene ved denne gjestebryggen? Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 17.August.2017 Del på Facebook Svart 17.August.2017 Hvis du kommer på dagtid så kan du nok kontakte Hatlestrand trelast på Gjermundshamn i det området, på Varaldsøy er det nyttig å ta kontakt med kjøpmannen der. De vet nok best hva som er riktig der, Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 17.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2017 Ja, mulig jeg gjør det slik. Og passer det ikke er jo ikke så langt over til Gjermundshamn Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 17.August.2017 Del på Facebook Svart 17.August.2017 Det er vel laget til for båtturister på Sild, men om det er dypt nok er en annen sak Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Festina_Lente Svart 17.August.2017 Del på Facebook Svart 17.August.2017 (redigert) Det er mulig for gjestebøker å legge til i småbåthavnen like ved fergekaien på gjermundshamn. Mener der er minst to, kanskje flere alternative plasse å ligge. Redigert 17.August.2017 av Festina_Lente (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 1.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2017 (redigert) Båtlaget ved fergekaien I Gjermundshamn hadde 2-3 gjesteplasser (flere om en vil ligge på utsiden av "moloen", men da er en veldig eksponert for bølger fra fergen ). Tror jeg betalte kr 75 inkl strøm. Greit sted å plukke opp folk som kommer med buss fra Bergen og butikk like oppi svingen. Men hyppige fergeavganger gjør at det er litt støy og ikke ett sted å ligge I dagevis. Redigert 1.September.2017 av Bergen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.