lenny36 Startet 17.August.2017 Del på Facebook Startet 17.August.2017 Trenger olje til min Mariner Optimax 2-takter 150hk (2006). Hvor får man kjøpt dette i Oslo-området? Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 17.August.2017 Del på Facebook Svart 17.August.2017 Hei. Ravns Garage i Båstad har olje til Mariner/Mercury Optimax: https://www.ravnsgarage.no/optimax-dfi-oil-3 Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Havgap Svart 17.August.2017 Del på Facebook Svart 17.August.2017 da jeg hadde optimax, kjøpte jeg på Holmen brygge motor på Nesbru. Ellers alle som selger Mercury, vel?? Sitér dette innlegget Link to post
lenny36 Svart 18.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2017 Skal høre med Marineservice på Alnabru. Takk for innspill. Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 18.August.2017 Del på Facebook Svart 18.August.2017 Er du sikker på at du trenger noe annet enn vanlig TC-W3 totaktsolje? Det får du jo på Biltema. Sitér dette innlegget Link to post
lenny36 Svart 18.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2017 Er litt spesiell olje til disse motorene sånn jeg forstår det. Sparer ikke på penger på oljen så holder meg unna biltema akkurat når det gjelder det, ellers er det mye annet som er fornuftig å kjøpe på biltema kontra båtbutikker. Fikk tak i olje hos Marineservice ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.