Pitbullo Svart 17.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2019 Gratulerer med guttungen!! Flott stykke arbeid du gjør, så det er spennende å følge med! Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 17.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2019 Er det noen som kan sitte barnevakt så Siw rekker en oppdatering ? Er spent på åssen det går... ? Sitér dette innlegget Link to post
Siw Elektra Svart 16.Februar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2020 Hei. beklager dårlig med oppdateringen, båten er tilnærmet ferdig og har vært å prøvd båten på vannet. gikk som fy. Gikk vel høyt i vannet, så motoren var nok litt for høy, så dro den på land igjen for å skru den ned, så kom høsten og jeg rakk ikke mer. båten er montert sammen igjen. montert to nye badeplattformer. gjenstår litt småting og justeringer. må montere inn den innvendige bensintanken. og rydde litt i det elektriske. håper å komme igang veldig snart. men da vi har blitt en til og vi sover litt i båten, så kom vi over en bayliner 2355 i høst som jeg bråkjøpte. litt usikker om hva jeg gjør, men fikk den til en fin pris. er jo bedre plass ute på winrace og forsatt ikke bestemt meg helt og salg av winracen ennå. Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 17.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2020 Imponerende energi og gjennomføringsevne her :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.