Myhank Startet 19.August.2017 Link til dette innlegget Startet 19.August.2017 Jeg har en ibiza 17 sport, som jeg ikke er sikker på årsmodell. Har googlet litt og prøvd å se på bilder, men blir ikke klokere av det. Noen her som har greie på disse båtene og vet om kjennetrekk eller lignende på de forskjellige årene? Jeg har lett etter et cin nummer, men klarer ikke finne noe. kun CE merking. Har sett under fenderlist på styrbord side av akterspeil. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 19.August.2017 Link til dette innlegget Svart 19.August.2017 Har du sjekket på utsiden av akterspeilet? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Myhank Svart 19.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2017 Ja. Har sett der. Har sett rundt hele båten bare for å være sikker forrige eier har malt opp det blå, men nummeret skal vel være stemplet inn og være godt synlig selv om man maler over? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.