Bitteliten Startet 21.August.2017 Link til dette innlegget Startet 21.August.2017 Jeg har slike lamper ombord http://www.hr-parts.com/contents/en-us/p150.html Et par av disse trenger litt reparasjon - men jeg er ikke kar om å finne ut hvordan jeg plukker selve lampen fra hverandre slik at jeg kommer til festet for armen og el koblingene Er det noen som har tips om dette? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 21.August.2017 Link til dette innlegget Svart 21.August.2017 Regner med du har tatt den ned fra veggen. Uten at jeg vet det sikkert med den aktuelle lampen så bruker ofte veggfestet skjule diverse fester og elmatriel Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bitteliten Svart 21.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2017 Skal ha ut pæresokkelen - og det ser ikke ut som om "skjermen" er mulig å demontere på noen måte. Så ett eller annet triks må det være Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 21.August.2017 Link til dette innlegget Svart 21.August.2017 (redigert) hei. jeg har noen som ligner, der er det en smal nesten usynlig ring ytterst som sitter ved hjelp av fjærbelastning. bare å holde godt fast i denne å trekke ringen av, så følger skjerm og sokkel med ut. lykke til. Redigert 21.August.2017 av dude (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 21.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2017 Takk Da har jeg et bra spor å jobbe ut i fra! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.