Bitteliten Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 Jeg har slike lamper ombord http://www.hr-parts.com/contents/en-us/p150.html Et par av disse trenger litt reparasjon - men jeg er ikke kar om å finne ut hvordan jeg plukker selve lampen fra hverandre slik at jeg kommer til festet for armen og el koblingene Er det noen som har tips om dette? Quote Link to post
Bjørn Løvjomås Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 Regner med du har tatt den ned fra veggen. Uten at jeg vet det sikkert med den aktuelle lampen så bruker ofte veggfestet skjule diverse fester og elmatriel Quote Endelig ble det Bobåt Link to post
Bitteliten Posted August 21, 2017 Author Share Posted August 21, 2017 Skal ha ut pæresokkelen - og det ser ikke ut som om "skjermen" er mulig å demontere på noen måte. Så ett eller annet triks må det være Quote Link to post
dude Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 (edited) hei. jeg har noen som ligner, der er det en smal nesten usynlig ring ytterst som sitter ved hjelp av fjærbelastning. bare å holde godt fast i denne å trekke ringen av, så følger skjerm og sokkel med ut. lykke til. Edited August 21, 2017 by dude (see edit history) Quote Link to post
Bitteliten Posted August 21, 2017 Author Share Posted August 21, 2017 Takk Da har jeg et bra spor å jobbe ut i fra! Quote Link to post
Recommended Posts