Inter 9000 Startet 21.August.2017 Link til dette innlegget Startet 21.August.2017 (redigert) Er vel ikke bare meg som sliter med å holde teak fin igjennom sesongen. 100% vannbasert, ingen olje. kan det holde? noen som har efaring med produktene i fra Sandøy båtdekk? se link. http://baatdekk.no/teakseal/ Redigert 21.August.2017 av Inter 9000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Eureka Svart 21.August.2017 Link til dette innlegget Svart 21.August.2017 Synes det er et skikkelig dårlig produkt. Brukte det på Grandezzaen 2 sessonger. . Ble realativt fort slitt og stygt der man går, utvendig.. og det ble ellers veldig varmt på teaken. Brukte en del tid på å få det bort og skal aldri brukes igjen, selv om restene fortsatt står på hylla... til skrekk og advarsel. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 21.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2017 Hva bruker du da for å holde teaken fin? Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Navic II Svart 21.August.2017 Link til dette innlegget Svart 21.August.2017 Jeg har helt motsatt opplevelse enn Eureka. Jeg er strålende fornøyd med teakseal! fargen er perfekt, og lett å påføre uten risiko for å skade nater etc. og som en bonus kan man gå på det etter 30 min. ;) innvendig dørk er behandlet kun en gang de siste to sesonger, og er like fin. utvendig får den to behandlinger i året. viktig at teaken er rein og tørr før påføring. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 21.August.2017 Link til dette innlegget Svart 21.August.2017 -men det der er ikke den mørkeste typen? Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 21.August.2017 Link til dette innlegget Svart 21.August.2017 Teakseal color protector ja. med farge. Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 21.August.2017 Link til dette innlegget Svart 21.August.2017 Jeg har hatt det i to sesonger og var ikke fornøyd. Ser bra ut en stund men blir fort slitt. Forsøker nå med Hövling teakseal så får vi se hvordan det går. Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 21.August.2017 Link til dette innlegget Svart 21.August.2017 Slik ser Sandøydekket ut ette ett års bruk på min båt. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 21.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2017 Det er både vel og ille med teak. Fint når det er stelt. Men noe dritt når det ikke holder seg. Er også inne på tanken med synteak i fra Sandøy. De har maler til min båt. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Tore B Svart 22.August.2017 Link til dette innlegget Svart 22.August.2017 Hvis jeg kunne valgt nå så hadde jeg ikke hatt teak ute igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 22.August.2017 Link til dette innlegget Svart 22.August.2017 Enig med @Tore B - har brukt Teakseal de siste sesongene og er veldig fornøyd. Bare vær nøye med påføring, den setter seg veldig på alt som ikke er treverk også. I tillegg er det viktig å legge den tynt. Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.