Jump to content

Noen med erfaring med Teaseal i fra Sandøy båtdekk

Inter 9000

Recommended Posts

Synes det er et skikkelig dårlig produkt. 

Brukte det på Grandezzaen 2 sessonger. . Ble realativt fort slitt og stygt der man går, utvendig..  og det ble ellers veldig varmt på teaken. 

Brukte en del tid på å få det bort og skal aldri brukes igjen, selv om restene fortsatt står på hylla... til skrekk og advarsel. 

Jeg har helt motsatt opplevelse enn Eureka. Jeg er strålende fornøyd med teakseal! 

fargen er perfekt, og lett å påføre uten risiko for å skade nater etc. og som en bonus kan man gå på det etter 30 min. ;) 

innvendig dørk er behandlet kun en gang de siste to sesonger, og er like fin. utvendig får den to behandlinger i året. 

viktig at teaken er rein og tørr før påføring. 

DSC_3297.JPG

DSC_3304.jpg

DSC_2038.jpg

Det er både vel og ille med teak. Fint når det er stelt. Men noe dritt når det ikke holder seg. Er også inne på tanken med synteak i fra Sandøy.  De har maler til min båt.  

Mvh Richard

Gleder meg til våren.....

Enig med @Tore B - har brukt Teakseal de siste sesongene og er veldig fornøyd. Bare vær nøye med påføring, den setter seg veldig på alt som ikke er treverk også. I tillegg er det viktig å legge den tynt. 

Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60