Erik Startet 22.August.2017 Link til dette innlegget Startet 22.August.2017 Link : https://oceanconservancy.org/trash-free-seas/international-coastal-cleanup/ Ser i reklamebanneren på toppen av siden her at det skal være den store internasjonale strand rydde dagen den 16 September, men ved klikk i kartet dukker bare Tromsø opp for Norge. Er det noen planlagte aktiviteter andre steder i landet ? Og hvis ikke : Skulle vi her på båtplassen i god dugnad ånd tatt en felles økt, sånn hver for oss, rundt på holmer og skjær der vi måtte befinne oss den dagen ? Dersom man skulle ta ett tak og samle noen sekker, hvor kan man typisk deponere slikt ? Det hender jo at jeg samler litt plast skrot som flyter/ligger rundt, men det er i små mengder, så jeg drar det til nærmeste avfalldunk eller i kontaineren i båthavna, men samler man aktivt en dag så kan det jo fort bli litt utav det... Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
alphaman Svart 22.August.2017 Link til dette innlegget Svart 22.August.2017 er med Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 22.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2017 Supert, da er vi ihvertfall 2 Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
index Svart 22.August.2017 Link til dette innlegget Svart 22.August.2017 (redigert) Vi andre hadde jo strandryddedag I vår, så kanskje Troms bare er litt sent ute? Jeg ryddet I alle fall mange sekker da... Edit: Ser det var Nordisk Strandryddedag som var 6. mai. Den store internasjonale har jeg ikke hørt om før engang... Redigert 22.August.2017 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.