Erik Posted August 22, 2017 Share Posted August 22, 2017 Link : https://oceanconservancy.org/trash-free-seas/international-coastal-cleanup/ Ser i reklamebanneren på toppen av siden her at det skal være den store internasjonale strand rydde dagen den 16 September, men ved klikk i kartet dukker bare Tromsø opp for Norge. Er det noen planlagte aktiviteter andre steder i landet ? Og hvis ikke : Skulle vi her på båtplassen i god dugnad ånd tatt en felles økt, sånn hver for oss, rundt på holmer og skjær der vi måtte befinne oss den dagen ? Dersom man skulle ta ett tak og samle noen sekker, hvor kan man typisk deponere slikt ? Det hender jo at jeg samler litt plast skrot som flyter/ligger rundt, men det er i små mengder, så jeg drar det til nærmeste avfalldunk eller i kontaineren i båthavna, men samler man aktivt en dag så kan det jo fort bli litt utav det... Quote Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Erik Posted August 22, 2017 Author Share Posted August 22, 2017 Supert, da er vi ihvertfall 2 Quote Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
index Posted August 22, 2017 Share Posted August 22, 2017 (edited) Vi andre hadde jo strandryddedag I vår, så kanskje Troms bare er litt sent ute? Jeg ryddet I alle fall mange sekker da... Edit: Ser det var Nordisk Strandryddedag som var 6. mai. Den store internasjonale har jeg ikke hørt om før engang... Edited August 22, 2017 by index (see edit history) Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts