Jump to content

Hentetråd Bergen Arendal Viknes 880

Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Tidlig på an ja.

Kurs opp, rekke kokken, og kaviar oppå osten. Skal si du nyter friheten! :giggle:

Maleriske motiv der når du gikk ut, med dis, pastellfarger og glassklar speiling i vannet.

Ser ut til at du avviker fra planlagt rute og tar mer kryssing(?). Sjøen ligger jo flat på bildene, så regner med at du får kjempetur rundt Lista.

Redigert av Grand Banks jr (see edit history)

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

41 minutes ago, Bjørn Løvjomås said:

Båtfrokost er godt.

20170827_071151.jpg

Nei, nei og atter nei! :eek: 

Du mangler nå limet mellom skive og ost og har dessuten gitt blingsen et kritisk høyt tyngdepunkt.  Har du lagt smør under i tillegg blir det jo rene smørefilmen. 

Dette er en katastrofe waiting to happen ?

Søk nødhavn umiddelbart inntil denne konstruksjonsfeilen er rettet opp (og konstruktøren er sparket) Hehe ?

Ps: kartet ditt står opp-ned :giggle:

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Hehe.. min gode venn @sap_2000

Du er en meget god sjømann.. Men kaviar har du virkelig ikke greie på. :giggle:

Å er de forresten noen/noe som står på hodet.. Så er nok det deg. 

Ramlet ut av senga igjen nå?:giggle:

Her ser jeg landet vakkert foran meg. Badet i solskinn. Å et raskt blikk på plotter..så blir alt bekreftet ?

Endelig ble det Bobåt

3 minutes ago, Bjørn Løvjomås said:

Ramlet ut av senga igjen nå?:giggle:

Jeg har en spesiell intuisjon og fornemmer når de jeg bryr meg om er i fare :crazy:

I dag bråvåknet jeg med en følelse at noe var galt, og hva ser jeg når jeg åpnet BP? en forvirret sørlending på tur opp-ned i den store verden og med åpenbare konstruksjonsfeil oppå dashen :lipseal:

Kaviar inneholder vann og store mengder salt som foruten å ha potensialet til å kortslutte hele det elektriske anlegget i Viknesen også kan gi høyt blodtrykk hos sørlendinger med princess :lol: 

Mvh. SAP

21 minutes ago, Bjørn Løvjomås said:

Her ser jeg landet vakkert foran meg. Badet i solskinn. Å et raskt blikk på plotter..så blir alt bekreftet ?

Men Bjørn da! På med nødbremsen! Land skal vel være på siden, og ikke foran? Risikerer jo stjernesmell av sånt ;)

Ser du har en fin tur rundt Lista! God tur videre og nyt dagen på sjøen!

@Havgap  vi tar gjerne flere turer ja. :clap:

@Trond123 du har ikke stemmerett.  For du ser mest på de som er oppe i luften. :giggle:

@OC393 kaviar er godt. Det ser bra ut, å da må det jo vises. Kan ikke skjule det under osten. Det forstår jo alle vi oppegående ?

Se der havnet jeg sannelig på webkameraet og. Mye tilfeldig.. ?

Så både på kameraet selv og hadde @sap_2000 på tlf.  Under nøye dirigering 

20170827_085312.jpg.ec5b9541bbd2c5d6109cecaae6bb8f8a.jpg

Autopilot er det godt hjelpemiddel 

20170827_085602.jpg

Endelig ble det Bobåt

For noen flotte morgenbilder! Nydelig :thumbsup:

Jeg har også kaviar under osten forøvrig. Tar gjerne svelegrep på skiva og da går det dårlig med kaviar på toppen. Svelegrep er patentert av nordvestlandet som eneste grepet som garanterer kontroll i måltidet. 

Tenker vel mer på kaffe og balansert blodsukker enn risikoen for kaviar på gulvet. En mett og våken skipper er nøkkelen når man bare har en mann og en motor. 

Riktig god tur videre! 

svelegrep.jpg

Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/

"Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370

"Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...