Bitteliten Startet 28.August.2017 Del på Facebook Startet 28.August.2017 Jeg har en Suzuki påhenger på jolla som jeg skal ta førstegangs service på. kommer til å ta det på merkeverksted pga garantien. Er det noen som har erfaring med Suzuki verksted i Østfold? Kunne enkelt tatt servicen selv om det ikke hadde vært for at den nå skal ha ventiljustering. Ser at nærmeste for meg er http://www.keysmarineservice.no/ men de er trege med å svare på mail.. Kjøpte påhengere på Bakken i Drammen og håper å slippe å dra så langt :-) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 28.August.2017 Del på Facebook Svart 28.August.2017 Du har jo Leres Motor på Mosseveien i Fredrikstad. Det ligger rett før Ragnar Ringstad når du kommer fra Moss hvis det sier deg mer. Tror ikke jeg har hørt noe negativt om dem, så da er det vel greit Så kan du jo kjøre en tur ut på Hvaler og diskutere litt støping når du først er på farta Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
dieselfan Svart 28.August.2017 Del på Facebook Svart 28.August.2017 Burde du ikke generelt invitere til dugnad litt oftere Komodo... for du har vel både to skraper og to slipemaskiner ? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 28.August.2017 Del på Facebook Svart 28.August.2017 Du er velkommen du også diesel Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Ben Sin Svart 28.August.2017 Del på Facebook Svart 28.August.2017 Bitteliten: Prøv å ring Keys. De gangene han ikke har svart har han alltid ringt tilbake. Også etter normal arbeidstid. Opplevd kjempeservice av de. Kun handlet, ikke testet verkstedet. Naboen Son Marineservice reddet ferien i år, da drevet sa takk for seg på dag 1... Vet ikke om det verkstedet driver med Suzuki. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 8.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.September.2017 Jeg ringte Keys og endte opp med å ta service på motoren der. De ga et meget godt inntrykk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.