Guest miisha Startet 15.Oktober.2002 Del på Facebook Startet 15.Oktober.2002 Hei! 2 jenter som kunne ha tenkt seg og overvintre i en seilbåt. Ønsker du noen som kan passe på båten din i vinter? ta kontakt da vel... hilsen Monica og Anki 93047703 Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 dette hørtes jo innteressant ut bare å sende meg en im,så fikser vi dette vettu Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Seilaren Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 Men det er jo noen år siden vinteren 2002.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
MaLang Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 Overvintre som i å overvintre med eneste mål om eksistens? Eller overvintre som i å bo/sove i båt- og jobbe i byen?) - MartinL Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 Men det er jo noen år siden vinteren 2002.... Steike... godt poeng:) Sitér dette innlegget Link to post
Leading Edge Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 Ja den vakke værst Det blir vel mange telefoner til Nor Akustikk i Sandvika Sitér dette innlegget You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------ Link to post
MaLang Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 (redigert) når tråden allikavel er oppe igjen- det er faktisk en og annen seilbåt som *overvintrer* nordpå i isen:) http://vagabond.fr/ Kan blant nevnes... Som iallefall er nærmere det jeg tenker på når jeg hører order overvintring:) - MartinL Redigert 8.September.2008 av Langemannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.