Guest miisha Posted October 15, 2002 Share Posted October 15, 2002 Hei! 2 jenter som kunne ha tenkt seg og overvintre i en seilbåt. Ønsker du noen som kan passe på båten din i vinter? ta kontakt da vel... hilsen Monica og Anki 93047703 Quote Link to post
beauty of aqua Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 dette hørtes jo innteressant ut bare å sende meg en im,så fikser vi dette vettu Quote mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Seilaren Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Men det er jo noen år siden vinteren 2002.... Quote God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
MaLang Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Overvintre som i å overvintre med eneste mål om eksistens? Eller overvintre som i å bo/sove i båt- og jobbe i byen?) - MartinL Quote Link to post
MaLang Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Men det er jo noen år siden vinteren 2002.... Steike... godt poeng:) Quote Link to post
Leading Edge Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Ja den vakke værst Det blir vel mange telefoner til Nor Akustikk i Sandvika Quote You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------ Link to post
MaLang Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 (edited) når tråden allikavel er oppe igjen- det er faktisk en og annen seilbåt som *overvintrer* nordpå i isen:) http://vagabond.fr/ Kan blant nevnes... Som iallefall er nærmere det jeg tenker på når jeg hører order overvintring:) - MartinL Edited September 8, 2008 by Langemannen (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts