Thomas Soma Startet 29.August.2017 Del på Facebook Startet 29.August.2017 Hei. Kjøpte båt på tralle i sommer, og er fersk med båt. Hvor kan en sette ut båten for tiden? Har prøvd Hana som fungerer bra, meget god parkeringsplass. Har ellers nøkkel til Reve havn. Er vel en i Verven i Stavanger og, med begrenset parkering. Er det noen på Hundvåg? Takker for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 29.August.2017 Del på Facebook Svart 29.August.2017 Lundsvågen. Sitér dette innlegget Link to post
Bergsholmen Svart 29.August.2017 Del på Facebook Svart 29.August.2017 Er i verven i Stavanger, selv liker eg ikke den.( Må for langt uti med trallen). Eg brukte mye Hana og Hommersåk, før eg fikk båtplass på Engøy. (Mulig der er ledig plass der vil du er interessert) Lundsvågen har eg ikke prøvd. Hilsen Jan Martin Sitér dette innlegget Nå: Shakespeare 15,6 fot Suzuki DT140 EFI (Prosjekt) (2021-…) Nå: 92- Nor-Dan 6100 Mercury Verado 200 (2016-...) Før: 91- Skipsplast 460 Suzuki DT90 (2008-2016) Før: 80- GH10 Evinrude 8 (Midt på 90-tallet) Link to post
Thomas Soma Svart 30.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2017 Takk for svar. Lundsvågen, er den åpen for allmenheten? Den er jo nærmest "havet". Ellers er jo Hommersåk nærme Teistholmen osv. Engøy blir litt langt å kjøre fra Klepp, liker å ha båten på tralle foreløpig. Er bare en 14 fot Drommedille. Bra respons :) Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 30.August.2017 Del på Facebook Svart 30.August.2017 Savnet selv tilgang på gode ramper i dette området da vi hadde båt på henger. Brukte Hommersåk noe, men det var ikke særlig praktisk når Riskafjord lå rett utenfor. Er ikke svar på spørsmålet ditt, men det kan jo kanskje være aktuelt med turer sørover. Det er en grei rampe i Hellvik og fint å gå på innsiden av Eigerøya. Lundsvågen hadde bom da vi brukte den en gang for fem-seks år siden, men tok sjansen siden bommen på rampa var åpen. Det var den heldigvis også da vi kom tilbake. Det er også en rampe på Sølyst. Har ikke prøvd den, men det har kommet bom der slik at det kun er for medlemmer. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 30.August.2017 Del på Facebook Svart 30.August.2017 Vi har god rampe i Våganes båtforening på Sola. Åpen for alle, trebrygge på begge sider av rampen. Rygger du for langt ut, er det spyleslange på brygga til hengeren. Parkering til bil og henger enten på asfaltert plass like før rampen, eller på grusplass til høyre for rampen. Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Joltus Svart 31.August.2017 Del på Facebook Svart 31.August.2017 En 14 fot går jo fint mtp riskafjord. Men enig, fryktelig irriterende at den ligger der. Tullebåt Sitér dette innlegget Link to post
Bergsholmen Svart 1.September.2017 Del på Facebook Svart 1.September.2017 Brukte mye Hommersåk når eg hadde trallebåt (skipsplast 460, 15 fot) ingen problem mtp Riskafjord. Bur selv på Klepp Stasjon, og syns det er greit på Engøy. Men skjønner at det er greit med trallebåt når den ikke er større En 14 fot. Hadde jo det selv te eg fikk båtplass, gjekk 2,5 mnd (med båtplass) før 5fot syken tok meg og større båt var på plass?? Sitér dette innlegget Nå: Shakespeare 15,6 fot Suzuki DT140 EFI (Prosjekt) (2021-…) Nå: 92- Nor-Dan 6100 Mercury Verado 200 (2016-...) Før: 91- Skipsplast 460 Suzuki DT90 (2008-2016) Før: 80- GH10 Evinrude 8 (Midt på 90-tallet) Link to post
LALUNA II Svart 2.September.2017 Del på Facebook Svart 2.September.2017 Dusavika båtforening har Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Joltus Svart 2.September.2017 Del på Facebook Svart 2.September.2017 Men den er låst. Kun for medlemmer vel? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.