PadleJohnny Startet 30.August.2017 Link til dette innlegget Startet 30.August.2017 (redigert) har funnet ut at alle coilene virker, så da må det være switchboxen eller under svinghjulet. er det noen som har en fremgangsmøte på hvordan jeg feilsøker her? Redigert 30.August.2017 av PadleJohnny (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 30.August.2017 Link til dette innlegget Svart 30.August.2017 Sjekk alle kabelsko og jordingspunkter,evnt. test med en annen switchbox hvis du har mulighet. Hadde selv en Mercury 60hk som stadig tullet med den ene sylinderen,byttet switchboxen/cdien og motoren var iorden igjen. Sitér dette innlegget Link to post
PadleJohnny Svart 31.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2017 har bestilt ny switchbox nå, så krysser fingrene på at det er den Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 4.September.2017 Link til dette innlegget Svart 4.September.2017 Ok,si ifra hvordan det gikk da... Sitér dette innlegget Link to post
PadleJohnny Svart 4.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2017 Den er grei :) Sitér dette innlegget Link to post
PadleJohnny Svart 8.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.September.2017 da har jeg byttet til ny switchbox/cdi, fortsatt ikke gnist på øverste sylinder noen som har gode råd? Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 8.September.2017 Link til dette innlegget Svart 8.September.2017 Da må stator ohmes Sitér dette innlegget Link to post
PadleJohnny Svart 8.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.September.2017 hvorda gjør jeg det, og hvilke verdier skal jeg ha? Sitér dette innlegget Link to post
PadleJohnny Svart 25.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.September.2017 (redigert) da tenner den på alle, var triggerswitchen som var ødelagt. men når jeg prøvekjørte igår så klarte jeg ikke å få båten i plan, burde jo være overdose med krefter på en rana 530, kommer liksom ikke over planingsterskelen, tror kanskje att tenningen kan være litt utav, også såg jeg att en av bensinslangene på motoren var litt flat så får prøve å bytte den. også når jeg kom inn igjen etter prøvekjøring så virket selfølgelig ikke powertrimmen , men her rekner jeg med at det er en liten lekasje, så får prøve å etterfylle litt olje og bestille ett pakningssett. Redigert 25.September.2017 av PadleJohnny (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.