Jump to content

Mørebas 8400, innvendig kledning


Smellingen

Recommended Posts

Jeg har en Mørebas 8400. Ovenfor ripa er denne kledd/isolert med et slags påsprøytet hårete mørkegrønt stoff innvendig. Dette gjelder både i lugar og "targabøylen". Dette motvirker riktignok kondens (skroget er her ettlags), men er ikke så pent lengre. Er det noen som har pusset opp dette området på båten, og samtidig unngått kondens? I såfall: Hva gjorde dere (og hvordan)?

Fagfolk kan ha rett...

Link to post
Share on other sites

Hei. Har stilt samme spørsmål selv her tidligere. Har en Mørebas 7200 med samma gufne greiene over alt. Det drysser og kommer i kaffen og på syltetøyet. Som du sier er det ikke så pent heller. Jeg fikk svar fra en som hadde malt det med flere lag oljemaling, og han var fornøyd, men kondens nevnte han ikke, så det vet jeg ikke. Du kan jo evt etter at det er mettet med maling sprøyte med kontaktlim og klistre skai over det hele. Er du heldig og får limen til å dekke godt skulle det gjøre susen. Lykke til:)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...