Båtmannsknop Startet 30.August.2017 Del på Facebook Startet 30.August.2017 Hei. Ser det allerede eksisterer en del poster med samme emnet. Men prøver meg likevel på en ny. Jeg har en Johnson 5hk. Det lekker ut et hull på forgasseren nå motoren ligger på siden med girhendelen mot bakken. Lekker ikke om den ligger andre veien. Lekker altså kun under transport. Skal det være slik? Motoren går over tid på tomgang og ellers. Lekkasjen kommer fra hullet i kammeret på motsatt side av hvor innsuget til bensinen er. Har gjort følgende: Demontert forgasser Sjekket flottør+ventil (OK. Ventilsete var i messing, ingen gummipakning der) Renset med trykkluft Renset dysen. Sitér dette innlegget Link to post
gon Svart 31.August.2017 Del på Facebook Svart 31.August.2017 At flottørhuset tømmes når motoren ligger, høres ikke unormalt ut. Sitér dette innlegget Link to post
jadalber Svart 31.August.2017 Del på Facebook Svart 31.August.2017 Motoren skal aldri ligge på girhendelen - alltid på styrekulten Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 31.August.2017 Del på Facebook Svart 31.August.2017 Båtsmannsknop - skulle ønske du ville skrive nøyaktig typebetegnelse på din motor når du poster. Slik det er nå vet vi ikke om det er en 2T motor eller 4T motor, vi vet ikke om det er en 1967 eller en 2017.... God informasjon = god hjelp Det er også et krav for å poste på Forumet å følge regler og retningslinjer... (du gjorde det sabla bra når du hadde problemer med filter og toppakning ) Sitér dette innlegget Link to post
Båtmannsknop Svart 1.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2017 Hei, takker for svar. Ja, ser jeg kunne vært mer presis her. Er en 2T 2000 Mod. Men ok, da tolker jeg det som om at det ikke er noe gale. Skal oppdatere med et bilde senere i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.