magbolme Startet 12.Juli.2005 Del på Facebook Startet 12.Juli.2005 Har litt problemer med dynamoen på min 3 sylindrede Yanmar etter montering av Ladac regulator (problemer med å holde børstene på plass etter å ha fjernet den gamle regulatoren). Har fått et tilbud på en Iskra dynamo på 70A. Vil det by på problemer for Yanmaren å drive en 70A dynamo? Sitér dette innlegget Skipper på S/Y "Hei serr'u serr'u hatten!" Link to post
Janoho Svart 12.Juli.2005 Del på Facebook Svart 12.Juli.2005 Ingen problemer JOH Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 12.Juli.2005 Del på Facebook Svart 12.Juli.2005 Min gamle "Sylfiden" hadde 90A på en 15 HK Yanmar med Ladac regulator, ingen problemer. Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 12.Juli.2005 Del på Facebook Svart 12.Juli.2005 Slutter meg til de andre. Har Iskra AAK på en 17 hk Vælv--- Volvo. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.