skips gutten Startet 3.September.2017 Del på Facebook Startet 3.September.2017 Eller jeg vet ikke om det er propellaksel det heter, men jeg legger ved en liten videosnutt fra min båt. Som man ser på filmen så drypper det en del vann. Drypper mest når motoren er i gang og har blitt slått av. Det skal vel ikke dryppe herfra? Noen flinke folk her som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Andor Svart 3.September.2017 Del på Facebook Svart 3.September.2017 har du passa på og fylt grease i fettkoppen på pakkboksen, hjelper ikke det kan det hende talgpakningene er dårlige, eller du kan etterstramme mutter på pakkboksen, husk å løsne settskrue før du strammer bare litt om gangen, når du fyller grease i koppen på pakkboksen så skrur du til du får motstand og en halv omdreining tilbake, normalt skal det dryppe 1-2 dråper pr min Sitér dette innlegget Link to post
Andor Svart 3.September.2017 Del på Facebook Svart 3.September.2017 her har du bilde av pakkboks Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.