Omlilleby Startet 4.September.2017 Del på Facebook Startet 4.September.2017 Hei. Jeg skal skifte drev på båten nå, har fra før bravo 3 og skifter nå til yanmar ZT370. ( Motor: Yanmar 6LP) Så før jeg tar opp båten og begynner skifte nå så lurer på et par spørsmål ang dette om det er noen som har nå svar. 1. Passer skruv hullene på akterspeilet fra bravo transom over med yanmar transom eller må gamle støpes igjen om borre nye? 2. Bruker dere noe ekstra tettningsmiddel ilag med gummi tettninga på transomen? Mvh. Ole Morten Sitér dette innlegget Link to post
snuska Svart 4.September.2017 Del på Facebook Svart 4.September.2017 1.Er ganske sikker på at jeg sagde etter merc malen når monterte mitt, det står hvilken mal som skal brukes i monteringshåndboka men jeg har ikke den tilgjengelig akkurat nå. Dette burde forhandler vite også 2.Jeg avfettet pakning og fuget den på mitt drev Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.