lassepelle Startet 5.September.2017 Del på Facebook Startet 5.September.2017 Hei. Denne båten ligger ute til salgs som fjord 21 men dette kan da ikke stemme? Finner ingen likheter med fjord så jeg håper noen her kjenner igjen modellen. Sitér dette innlegget Link to post
Bertramsen Svart 5.September.2017 Del på Facebook Svart 5.September.2017 Da må du øve litt mer på finne likheter. Fjord 21 weekender. Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 5.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2017 Har hatt 21 og 24 weekender så derfor stusser jeg litt :) Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 5.September.2017 Del på Facebook Svart 5.September.2017 Nja er ikkje så heilt sikker på det faktisk er en Fjord det der. Det kan så absolutt være en av de mange kopier. I første omgang ser man at fordekk og lugarvinduer er slett ikkje korrekte. At den i tillegg har verdens mest upraktiske kalesje får nå så være. Den originale skal kunne legges ned og rulles sammen foran vindskjermen Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 5.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2017 Ser nesten ut som Nidelv 23. Kanskje en kopi av den? Sitér dette innlegget Link to post
Stø kurs Svart 5.September.2017 Del på Facebook Svart 5.September.2017 Stod ikke denne avertert som Sunseeker på Finn i forrige uke? Stod i annonsen at det var en Fjord kopi.. Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 5.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2017 Det vet jeg ikke, men sunseeker sin kopi ser annerledes ut også. Sitér dette innlegget Link to post
Bertramsen Svart 5.September.2017 Del på Facebook Svart 5.September.2017 Jeg ser nå at jeg var visst litt mer gira på å finne likheter enn forskjeller. Kan vel også være en hjemmestøpt variant, eller så kan de forskjeller som er ha kommet i forbindelse med bygging av baugspydet. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 5.September.2017 Del på Facebook Svart 5.September.2017 den har jo helt klart likhetstrekk med 21 weekender, mtp konseptet, Men mange ulikheter i detaljer feks "bordgangene" i sida er forskjellig framover. Vinduene i lugar, samt høyde på vindskjerm ift overbygg Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
000 Svart 5.September.2017 Del på Facebook Svart 5.September.2017 Vel om det er det eine eller det andre. 25 000 er ikkje allverden til å være båt. Dog har den en crappy motor Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.