Oggi Startet 6.September.2017 Del på Facebook Startet 6.September.2017 Jeg har en god gammel Jabsco sjøvannspumpe som jeg ønsker å få satt i stand. Impelleren har nok stått i siden tidenes morgen, og nekter å forlate sitt trygge hjem. Er det noen skruer eller annet som jeg ikke har sett, eller har den bare klamret seg til akslingen? Noen gode ideer? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 6.September.2017 Del på Facebook Svart 6.September.2017 Hva med denne: https://www.marineshop.no/jabsco/112390/jabsco-impeller-rem-tool-200-500?gclid=Cj0KCQjwub7NBRDJARIsAP7wlT94sTzH52f9DEqb-OW0YlMMHc61eE1_0TjjRS1EZ6duZOijTRroGcUaAlBFEALw_wcB Sitér dette innlegget Link to post
Oggi Svart 6.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2017 Takker fra bunnen av min verktøyskasse. Nedi der har jeg nemlig en slik! Hadde helt glemt den. Høyst sannsynlig lagt der i 30 år. Samtidig tolker jeg svaret som at det bare er å dra til. Ingenting annet som skal løsnes.? Er det noe jeg skal sette inn enten impeller eller aksling med - for å redusere risikoen for at noe slikt skjer igjen? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 6.September.2017 Del på Facebook Svart 6.September.2017 (redigert) Bare å dra den ut, ikke festet. Du kan hjelpe til litt på vei ut, ta et par solide strips og stam rundt bladene etterhvert som den entrer utover. Det pleier jeg. Du kan godt sette inn den nye med grease i akslingen. Følger også ofte med noe i esken som du gnir inn gummien med også. edit. Bruker strips-trikset på den nye når den skal inn også. Redigert 6.September.2017 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Oggi Svart 6.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2017 Da har dette gått fra Worry!! - til no Worry på mindre enn en time. Takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.