Egor Startet 7.September.2017 Link til dette innlegget Startet 7.September.2017 Har en relativt ny gråvannspumpe med oppsamletank. Den har jeg ikke brukt så mye da den samler vannet fra dusjen i wc (brukes ikke ofte). Siste tur skulle jeg vaske doen og slo på pumpa. Den har siden bare gått og gått. Klarer ikke å slå av den med bryteren. Det er visst heller ikke spenning/strøm på bryteren (målt) Hva som har skjedd og hvordan skal jeg få den til å fungere normalt igjen? Det er 2 ledninger som går til bryteren men 3-4 som går til pumpen. Link to post
Fantino Svart 7.September.2017 Link til dette innlegget Svart 7.September.2017 Ville begynt med å plukke flottørbryteren ut av tanken og rengjøre skikkelig. Har hatt motsatt problem, dvs den startet ikke med oversvømmelse som resultat. Tvangskjøring med ledningsstump + 5 min rengjøring av flottør løse problemet. Link to post
Hulda Svart 7.September.2017 Link til dette innlegget Svart 7.September.2017 Det sitter vel et rele et eller annet sted på kretsen som har strøm. Om bryteren din har konka, kan den broe over og gi energi til releet. Har du flotør? Link to post
Egor Svart 8.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.September.2017 har sjekket beholderen. full av vann. tok ut pumpa og den stoppet umiddelbart. planen er å sjekke om det er et eller annet "forstoppelse" i slangene. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn