Jump to content

Verktøy for oppretting av Mercr. drev? (Oslo)


Brumle

Recommended Posts

Er nå snart ferdig med motor og drev montering, men så viser det seg at 100% oppretting av motor

mot Mercruiser drevet ikke lar seg gjøre uten et spesialverktøy som settes gjennom transom og inn i motoren. Er det noen som vet hvor jeg kan låne/leie/ kjøpe et slik verktøy i Oslo området. Snart ferie så dette haster sinnsykt!!! :cryin:

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Du får sikkert kjøpt det hos:

Norsk Bilkompani AS

 

Caspar Storms v 10, 0664 Oslo 22 64 64 60

 

 

Sjekk evt om du kan få leid det hos:

 

TSG Båt og Motorservice AS

 

Stasjonsv. 1, 2010 Strømmen 63 80 20 89

--------------------------------------------------

 

Ravns Garage

 

Aasum, 1866 Båstad 69 82 84 94

 

 

Lykke til!

/per

Link to post
Share on other sites

Fikk tak i en meget hyggelig kar hos Norsk bilkompani, tror han het Rune, ikke sikker, men han lånte meg verktøyet, (det heter tolk) pluss at han forklarte meg nøye hvordan opprettingen skulle foregå, Kjempeservise dette her. :flag:

 

Ble i dag ferdig med oppretting og montering av drevet, pluss ny hydraulisk styring, tar tid allt dette her. Men nå ligger båten atter i vannet med ny Steyr og Mercruiser Bravo 2 drev. Skikkelig trøkk i dette i forhold til BMW en som satt der.

 

Tar ferie fra neste helg forhåpentligvis uten motorproblemer.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...