Brumle Startet 12.Juli.2005 Del på Facebook Startet 12.Juli.2005 Er nå snart ferdig med motor og drev montering, men så viser det seg at 100% oppretting av motor mot Mercruiser drevet ikke lar seg gjøre uten et spesialverktøy som settes gjennom transom og inn i motoren. Er det noen som vet hvor jeg kan låne/leie/ kjøpe et slik verktøy i Oslo området. Snart ferie så dette haster sinnsykt!!! Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 12.Juli.2005 Del på Facebook Svart 12.Juli.2005 Hei. Du får sikkert kjøpt det hos: Norsk Bilkompani AS Caspar Storms v 10, 0664 Oslo 22 64 64 60 Sjekk evt om du kan få leid det hos: TSG Båt og Motorservice AS Stasjonsv. 1, 2010 Strømmen 63 80 20 89 -------------------------------------------------- Ravns Garage Aasum, 1866 Båstad 69 82 84 94 Lykke til! Sitér dette innlegget /per Link to post
Trond J Svart 12.Juli.2005 Del på Facebook Svart 12.Juli.2005 Du kan høre med NB(norsk bilkompani)han har det meste til angående Mercruiser og har vist et bra verksted også,så det er rart hvis ikke han kan hjelpe.Er vert et forsøk i allefall. Sitér dette innlegget Trond J Fjord boat club Link to post
Brumle Svart 12.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2005 Takk, kontakter disse i morgen tidlig, Flere muligheter? TSG snakket jeg med i dag, de lånte ikke ut dette på grunn av at det var i daglig bruk, pluss at de hadde mistet to tidligere ved utlån. Sitér dette innlegget Link to post
Brumle Svart 13.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2005 Fikk tak i en meget hyggelig kar hos Norsk bilkompani, tror han het Rune, ikke sikker, men han lånte meg verktøyet, (det heter tolk) pluss at han forklarte meg nøye hvordan opprettingen skulle foregå, Kjempeservise dette her. Ble i dag ferdig med oppretting og montering av drevet, pluss ny hydraulisk styring, tar tid allt dette her. Men nå ligger båten atter i vannet med ny Steyr og Mercruiser Bravo 2 drev. Skikkelig trøkk i dette i forhold til BMW en som satt der. Tar ferie fra neste helg forhåpentligvis uten motorproblemer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.