Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
gill72 Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Veldig hyggelig og følge turen du har med båten vår, Å takk for praten vi hadde i stad. Gleder oss til du kommer til Fredrikstad i morgen. Håper at alt fungere som det skal, hele veien til Fredrikstad. Det så jo bra ut så langt. Fortsatt god tur Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 gill72 skrev for 1 time siden: Bajass er min kjære samboer :) Å Johnny er en god kompis av oss Tippet nesten på noe i den duren ja, men regnet med at det gikk greit med litt ironi Kan forøvrig bekrefte at dere neppe kunne fått noen bedre til å frakte den nye båten for dere. Så heldig som han er med været i dag også så må det jo bare bli suksess Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
LuckyFalls Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Bjørn Løvjomås skrev 33 minutter siden: Kjenner meg godt igjen her ja ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Noe skjedde med været ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
gill72 Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Komodo skrev 19 minutter siden: Tippet nesten på noe i den duren ja, men regnet med at det gikk greit med litt ironi Kan forøvrig bekrefte at dere neppe kunne fått noen bedre til å frakte den nye båten for dere. Så heldig som han er med været i dag også så må det jo bare bli suksess Ironi ja. her har vi høy takhøyde for slikt. Har fått et helt supert inntrykk av Bjørn, så er helt sikre på at båten er i trygge hender Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 (redigert) Da er alt som det skal være gill72 Det har vært meget ustabilt her i dag også. Stort sett pent, men plutselig har det kommet en byge. Hvor tenker du å overnatte? Redigert 14.September.2017 av Komodo (see edit history) Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Prøv å gitte en gang ? @Komodo Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Komodo Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Ahh Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Grand Banks jr Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 (redigert) Home sweet home Alabama* *Aust-Ændal? Redigert 14.September.2017 av Grand Banks jr (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Grimstad skjærgården Denne båten bruker lite drivstoff. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
gill72 Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Bjørn Løvjomås skrev 2 minutter siden: Grimstad skjærgården Denne båten bruker lite drivstoff. ? Kan det bli bedre Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 (redigert) Godt du har noe å gjøre Bjørn! Ser ut som du har en fin tur, men du må snart være hjemme igjen slik at jeg får en kaffekopp, ellers tror jeg at vi får problemer på forumet begge to Redigert 14.September.2017 av Compromise (see edit history) Sitér dette innlegget /per Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Jeg er hjemme.. snart.. å drar videre i morgen.. Men regner med å være tilbake i Arendal i morgen kveld.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Compromise Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Bjørn Løvjomås skrev 12 minutter siden: Jeg er hjemme.. snart.. å drar videre i morgen.. Men regner med å være tilbake i Arendal i morgen kveld.. Det holder lenge, jeg runder vel Jæren på lørdag, så jeg er vel ikke i Arendal før mandag (har ikke sjekket værmeldingene på Sørlandet ennå) Sitér dette innlegget /per Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Da er kjelen for lengst varm å rykende. Tror det er rolige vindforhold på Sørlandet i helga. Ikke sikker på neste uke enda jeg heller @Compromise Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Napoli Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Jøss så fint det var ved Torungen - håper det blir like fint i helgen! Ser ut som om du har en fin tur der ja :) Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Utrolig flott til nå. Varmt på dagen. Måtte kaste skjorte til og med Alltid kjekt å se Inge Steensland. Gode karer ombord der. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Deilig å stemple papirer hjemme. ? Så begynte naturens eget lysshow Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Compromise Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Wow, fantastisk himmel Sitér dette innlegget /per Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Bajass skrev for 6 timer siden: Riktig god tur?? Vi gleder oss til å ta deg imot i brygga i morgen? og veldig spent på og høre om turen, og hva du syns om nye båten vi har kjøpt?? Å jeg gleder meg til å levere en god båt. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Grand Banks jr Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Det var flott himmel i kveld. Guttungen var helt fjetret over synet. Skikkelig begeistret. :-) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Pequod Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Endelig en tråd for oss Nidelv-elskere! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.