Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Her ved Furuholmen er tidligere hjemmehavn Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 (redigert) Redigert 14.September.2017 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Benji Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Du har det "gøtt" nå Bjørn. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Jeg kan kose meg med dette @Benji Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 (redigert) Fikk m Ais opp og nå. White Lady. Er i Storfjord rett øst av Mandal Redigert 14.September.2017 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
johnnyl Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Helt fantastisk. Samme vær vi hadde da vi var med nye eiere på prøvekjøring og kjøp på lørdag. Ikke sååå kjent i traktene der, men regner med rolige små dønninger av gammel sjø rett ved Lindesnes Fyr er helt innafor :-) Nyt turen! Sitér dette innlegget Link to post
dacapo Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 To henteturer på en gang - dette blir travelt. Må veksle mellom to vinduer med Marinetraffic God tur til deg også @Bjørn Løvjomås Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Ny Hellesund er vel godt dokumentert tidligere. Men legger inn litt bilder likevel Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bajass Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Riktig god tur?? Vi gleder oss til å ta deg imot i brygga i morgen? og veldig spent på og høre om turen, og hva du syns om nye båten vi har kjøpt?? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Jøss, ser ut som om de nye eierne er godt representert på Baatplassen! gill72 skrev On 12.9.2017 at 14.40: Hei alle sammen, takk for fine ord om båten vi har kjøpt. Bajass skrev 8 minutter siden: spent på og høre om turen, og hva du syns om nye båten vi har kjøpt?? Eller er den videresolgt alt Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Traff en flott båt på innsiden av Flekkerøy Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Komodo Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Har noen knabbet båten din mens du er ute Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Kunne nesten se slik ut. ? Men jeg kjenner til den båten. Den er solgt og er på tur vestover Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
gill72 Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 (redigert) Komodo skrev 39 minutter siden: Jøss, ser ut som om de nye eierne er godt representert på Baatplassen! Eller er den videresolgt alt Bajass er min kjære samboer :) Å Johnny er en god kompis av oss Redigert 14.September.2017 av gill72 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Smeige vær har du jaggu fått ...fine bilder Kom meg greit hjem igjen så du får hyle om noen transportører dukker opp i nærheten ;-) Snart i Arendal jo ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LuckyFalls Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Du går Leia opp ja, ta det rolig ved Grisøysund da ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Kvåsefjorden var blank i dag Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 LuckyFalls skrev 4 minutter siden: Du går Leia opp ja, ta det rolig ved Grisøysund da ;-) Det skal jeg gjøre. Holder du til der? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LuckyFalls Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Bjørn Løvjomås skrev 1 minutt siden: Det skal jeg gjøre. Holder du til der? Jeg har hytte på Justøya, rett bak Haukholmen, men er nok hjemme nå ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Okay. Er ikke så lenge før jeg er der Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Grand Banks jr Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Var helt fantastisk i dag formiddag ved Fevik i alle fall. Du får nok en fortsatt god tur oppover landet. Sterkeste vind meldt er 6 m/s på Torungen kl 17-20, og dét går jo an... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2017 Blindleia Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.