Raningen Startet 12.September.2017 Link til dette innlegget Startet 12.September.2017 Har tenkt å slipe under min Rana 17.Har tengt å smøre med epoxyprimer etter pussingen, eller er det lurt? Sparkle viss jeg finner noe skader først. Hva lakker man med over epoxyprimer? Takker for gode tips. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 12.September.2017 Link til dette innlegget Svart 12.September.2017 Du trenger ikke lakkere over epoxyprimeren, du kan stoffe rett på. Hvis du først skal prime bør du sørge for at skroget er skikkelig uttørket først. Er den overbygget? Kan du snu den opp ned? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Raningen Svart 17.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.September.2017 Takk for svar , Sitér dette innlegget Link to post
janet Svart 17.September.2017 Link til dette innlegget Svart 17.September.2017 Jeg bruker en primer med epoxy og noe tjære, den heter Jotun Jotaguard 82 (finnes i grått, brunt og sort). Maler hele båten (trebåt) med denne, både innvendig og utenpå. Legger 4 strøk Jotaguard under vannlinjen, dropper bunnstoff, holder greit for meg, (i 2 år). Ting gror ikke fast, selv i meget grisete flytevann. Sitér dette innlegget V8 rules. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.