John_Kr Startet 15.September.2017 Del på Facebook Startet 15.September.2017 Hei Ser at det blir mer og mer populært med å ha en Peli-case i båten med diverse sikkerhetsutstyr. Tenkte å bruke vinteren på å bestille meg en koffert og bygge opp et innhold. Jeg har noen pyro enheter for rød røyk/lys liggende som kan brukes, de har kanskje gått ut på dato, men brukbare ennå. Hva foreslår dere at en slik koffert kan består av? Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
NovaMan Svart 15.September.2017 Del på Facebook Svart 15.September.2017 Søk på Grab bag her på forumet så finner du mange tips. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 15.September.2017 Del på Facebook Svart 15.September.2017 Kniv, avbitertang, rustfri ståltråd, tourniquet, jod, vannposer, presenning, fiskesnøre, sprit, vannrensetabeletter, powerpack, lommelykt, sveivegenerator, forstørrelsesglass +++ ...eller skulle du bare innaskjærs ? Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 15.September.2017 Del på Facebook Svart 15.September.2017 Mobiltlf, visakort, litt cash, bilnøkler. Vest er allerede på. Bare å starte jolla. Tja det var vel grab baggen og planen min. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 16.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.September.2017 Her var det mange gode forslag, skal få tak i en Peli-case og se hva jeg får plassert oppi ... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.