joelle Startet 17.September.2017 Link til dette innlegget Startet 17.September.2017 (redigert) Har akkurat kjøpt en Suzuki DF9.9. 2008 modell denne er med rorkult og jeg ska ha rattstyring, har nå trålet nettet på jakt etter ombygningsett til dette men finner ikke noe. videre har jeg en 9.9 2 takter med komplett kit, men det ser ikke ut til at jeg kan bruke disse delene. Noen som kan fortelle meg hva disse settene heter på engelsk, eller best et artikkel nummer Redigert 17.September.2017 av joelle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Puntern Svart 18.September.2017 Link til dette innlegget Svart 18.September.2017 Finner sikkert det du trenger her http://www.brownspoint.com/store/pc/suzuki/df9_9/2008.asp Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 18.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2017 Var nødt til å le litt. Snakket med en forhandler i Østfold å dem ska ha 4500,- for dette. Ikke rart at dem føler seg truet av internett handel. Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 19.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2017 Ble til at jeg bestilte kittet fra Danmark fra xparts.dk, sparte en god del på frakten. Blir spennende å se hvor lang tid dem tar innen jeg mottar det hele. Men så er det videre til neste utfordring, trenger denne draglink delen. (metallstanga som går fra wire til motor) Har en alvorlig utfordring å betale 400-500 for en metall stang med gjenger.Hva trur folket her? er det noen hokus pokus å bøye til denne sjøl? En kamerat har en lik motor med denne stanga, så det burde ikke være noen problemer å få låne denne som mal. Tenker da eventuelt å kjøpe gjengestang, å bøye til denne. Hvis jeg kjøper den i rustfritt så burde dette ikke være den store jobben? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.