Båt80 Startet 18.September.2017 Del på Facebook Startet 18.September.2017 Hei Oppdaget i dag at jeg har fått en diesel lekkasje på dieselpumpen på min vp tamd 30a. Lekker der det er en pil i bilde. Noen som vet og har erfaring om det er mulig og bytte den o-ringen selv eller om den må leveres inn? Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 18.September.2017 Del på Facebook Svart 18.September.2017 Hvis en slik pumpe lekker diesel, er det lureste å levere den til fagfolk. Slike pumper er ikke noe man plukker opp selv. Lever gjerne dysene i samme slengen, og du har et tipp topp drivstoffsystem til neste sesong. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
boble65 Svart 18.September.2017 Del på Facebook Svart 18.September.2017 Sikker på at det er diesel? Sitér dette innlegget Link to post
Båt80 Svart 19.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2017 nomen skrev for 10 timer siden: Hvis en slik pumpe lekker diesel, er det lureste å levere den til fagfolk. Slike pumper er ikke noe man plukker opp selv. Lever gjerne dysene i samme slengen, og du har et tipp topp drivstoffsystem til neste sesong. Takk for svar. Regnet egentlig med at dette ikke var noe man plukket på selv. Da får jeg bare finne ett verksted som tar det til en ok pris. boble65 skrev for 10 timer siden: Sikker på at det er diesel? Ja er rimelig sikker på at det er diesel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.