Six Startet 19.September.2017 Link til dette innlegget Startet 19.September.2017 Hei. HAdde trengt erfaringer på hvem som kan gjøre en god jobb på dette mens båten settes på land i vinter. Blir glad for tips og råd. Båten er en 31-fots x-95 med mye gammelt bunnstoff som må av. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 19.September.2017 Link til dette innlegget Svart 19.September.2017 Ikke akkurat Oslo, men jeg er veldig fornøyd med jobben Vestfold Servicepartner AS i Holmestrand gjorde på min motorbåt i vår. Han er jo mobil, så det er slett ikke umulig at han kan ta en jobb i Oslo. Min båt sto i Drammen da jobben ble gjort. Du får sikkert tips om noen som holder til nærmere, men det skader jo aldri å be om en pris fra flere aktører. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Viksund 830 Svart 19.September.2017 Link til dette innlegget Svart 19.September.2017 Blast-it.no De holder til i Egersund og Lillestrøm. Jeg brukte dem fra Egersund, raske og godt resultat... Sitér dette innlegget Link to post
Six Svart 20.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2017 Blast-it har jeg merket meg. Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.